walsnieuws

zondag, oktober 28, 2012

Een topdag.

Leuke dag gehad. Kleindochter Irene heeft vannacht bij mij gelogeerd. Vanmorgen werd ik weggestuurd om boodschappen te doen. Bij terugkomst bleek dat ze met kleindochter Suzanne de voordeur en de kamer had versierd en vervolgens op tafel allerlei glutenvrije lekkernijen had uitgestald. Beide meiden vonden dat Opa verwend moest worden met een glutenvrije dag en dat werd een grote verrassing. Temeer toen ik het volgende gedicht van ze kreeg: "Lieve Opa, Je bent de beste en liefste die er is En we snappen heel goed je gemis Daarom vrolijken wij je op En we zorgen ervoor; deze dag wordt top Je zorgde en zorgt nog steeds goed voor ons En ook voor jezelf, want je bent echt geen slons Je ziet er altijd geweldig uit En er is één ding dat zeggen we voor altijd luid: "We houden van je!!!!!!!!!!!!" xxx de Girls En om deze "feestdag" compleet te maken nodigden Vera en René Kitty en mij uit om samen met de kinderen een heerlijk diner te nuttigen bij Hotel van der Valk in Hengelo. Het was dus een topdag, maar ik miste iemand.