walsnieuws

zondag, maart 06, 2005

Wat een week

Terwijl we eigenlijk al met de gedachten bij het voorjaar waren, werden we deze week verrast met een flink pak sneeuw. Voor de kleinkinderen was het fantastisch, maar voor mij hoefde het eigenlijk niet meer. Bovendien heeft het sneeuwruimen vervelende gevolgen voor mij gehad want ik kamp nu met een stevige rugpijn. De afgelopen weken heb ik mij voornamelijk beziggehouden met het installeren van mijn nieuwe computer en het plaatsen en op @Home aansluiten van mijn vorige computer bij vrienden. Op het laatst kun je geen beeldscherm meer zien. Toch heeft Ria zich voorgenomen nu ook gebruik te gaan maken van de computer en na wat instructies van mijn kant heeft ze al aardige vorderingen gemaakt. Het eerste begin is, zoals altijd moeilijk, maar met een beetje goede wil zal ze snel gebruik kunnen maken van de electronische snelweg.