walsnieuws

vrijdag, maart 10, 2006

Het gaat goed.

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik deze site heb bijgewerkt. Gelukkig was er in deze periode noch negatief noch positief nieuws te melden. Het gaat goed met ons dus. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen: Wij zijn het winterweer echt helemaal zat!! Wij hebben het gevoel dat deze winter veel langer duurt dan vroeger. Wij verlangen naar zon en warmte, maar we zijn, denk ik, niet de enigen. Vanavond hoop ik een flink bedrag te winnen in de Staatsloterij. Als dat lukt zal ik het hier zeker niet publiceren. Dus raden maar!

1 Comments:

  • At 12:29 a.m., Blogger Vera said…

    Ha die pa, wat een heerlijk zonnige dag vandaag he? Nou de warmte nog, dan is het helemaal compleet. Jammer dat er geen vette vis te verdelen valt, maar ja, volgende maand beter..

    liefs van je oudste dochter

     

Een reactie posten

<< Home