walsnieuws

maandag, april 23, 2007

Zomerweer

Het afgelopen weekend was het prachtig zomerweer. Helaas heb ik er weinig van kunnen genieten omdat ik sinds woensdag jl. te kampen heb met een longonsteking. Hoewel de antibiotica-kuur snel aanslaat ben ik erg moe en lusteloos. Gelukkig hoefden we niet te barbecuen want de buitenkeuken heb ik inmiddels goed kunnen verkopen en in plaats daarvan heb ik een navigatiesysteem gekocht, zodat ik geen routes meer van internet hoef te halen en uit te printen. Nu maar wachten op herstel en dan erop uit.

1 Comments:

  • At 7:45 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hallo Herman,
    De laatste weken toch vrolijke berichten en nu dit weer. Hopelijk ben je gauw beter. Heb je een Tom, een Truus of nog een andere dame (jij wilt vast een vrouwenstem). Wij hebben Rebekka omdat ze van het merk Becker is. Veel groeten, ook voor Ria, Ria

     

Een reactie posten

<< Home