walsnieuws

zaterdag, september 06, 2008

Even bijpraten.

Enkele trouwe bezoekers hebben zich nogal ongerust gemaakt over het feit dat er geen nieuws meer op deze site te vinden was. Vandaar dat ik mij haast om mijn blog eens bij te werken. Met de gezondheid gaat het hier goed. Vorige week heb ik helaas definitief afscheid moeten nemen van Joop Straatsma, de man die veertien jaar het mannenkoor "die late Sanghers" dirigeerde. Joop overleed op tachtigjarige leeftijd, na een mooi leven, zoals hijzelf schreef. We waren met veel vrienden bijeen om hem de laatste eer te bewijzen. Onze oudste kleindochter, Suzanne, is inmiddels begonnen op de Middelbare School. Een hele verandering, temeer daar ze nu dagelijks naar Hengelo moet fietsen. Maar ze vindt het leuk tot nu toe.
Na vele keren uitstel, zijn Ria en ik het afgelopen weekend er even lekker tussenuit geweest. In Groningen vonden we, zoals gebruikelijk, weer de rust en ontspanning waar we aan toe waren. Het was prachtig weer en we hebben genoten.