walsnieuws

donderdag, maart 30, 2006

Reacties

Het gaat nog steeds heel goed met Ria. Wij zijn erg blij met de vele lieve reacties die wij via e-mail en post hebben ontvangen. Ook de reacties op het Coeliakieforum waren hartverwarmend. Dank jullie wel allemaal.

Het is mij gebleken dat sommige bezoekers van deze site niet precies weten hoe ze een bericht kunnen achterlaten. Daarom even een korte instructie:

Klik rechts onder op: comments. Klik vervolgens op een reactie plaatsen.
Type onder: "Leave your comment" je bericht en vermeld je naam of initialen. Klik daarna op het cirkeltje voor Anonymus en verzend het bericht door op "Login and Publish" te klikken. Dat is alles.

6 Comments:

  • At 4:54 p.m., Anonymous Anoniem said…

    heb ik door alles aan te klikken, het daarom per ongeluk goed gedaan, herman.
    mmoi he, heel veel doen, soms lukt dan zomaar iets.

    fijn weekend herman, samen met je vrouw.

     
  • At 8:03 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Lieve mensen
    Wat fijn dat het goed gaat met Ria
    en ze weer lekker thuis is.
    wens jullie een fijn weekend samen en snel herstel voor Jou Ria.
    Lieve groetjes van mij
    Netty.
    ps. volgende week ben ik een paar dagen in Gouda dus zie ik jullie misschien wat later.

     
  • At 11:39 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Hoi,
    Tja, zo kan ik het zelfs ook!
    Fijn dat het weer beter gaat. Ik duim voor de voortgang daarvan!
    vriendelijke groet uit Villa Kalelbont, Pippi

     
  • At 10:35 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Goedendag U allen

    Gelezen dat Ria ziek is geweest en maar snel beter worden anders word ik boos. Helaas hebben we dat niet zelf in de hand en dat is maar goed ook denk ik dan.Beterschap wensen we jou.

    Nu Oald Hengel waarover ik een mailtje van Herman heb ontvangen.
    Leuk trouwens dat ik zo maar een berichtje van de heer Wals ontving.
    Dat Herman Lakerveld enige tijd is overleden was mij bekend, hoorde ik van Bert Hemmelder, een van de collega's van de Houtmaat.De Houmaat is nog steeds een prettige plaats om van onze vrije tijd te genieten en ook nog wat nuttigs te doen.Nu terug naar de foto. Ik denk dat je er niet veel van kent maar ook in die klas zijn er al verschillende naar de andere wereld gegaan waar dat ook moge zijn.Van de volgende personen weet ik zeker dat ze niet meer onder ons zijn ; Willy Oude Lansink,Wim Leiss,Frand Olde Kalter,Gersrd ten Dam,Harry Hemmelder dat wisten jullie al evenals Gerrit Grobben, ook dat was geen nieuws.De mensen komen de mensen gaan en zo is dat.
    Met ons gaat het goed de : ouderdomspijntjes niet mee gerekend.Blijf maar gezond als je dat gegeven is en geniet van het leven.Misschien zien we elkaar nog wel eens onder het genot van een je weet wel. Groetend, Bert en Gini Diekmeijer. Denak@home.nl

     
  • At 4:02 a.m., Anonymous Anoniem said…

  • At 7:05 a.m., Anonymous Anoniem said…

    uiuy qdlnpg dube
    lnt edm jwewx rvoxxp dkhobh bbuw gv jwkij bzajuj [url=http://www.louboutinaustraliaclub.com/#317jgfhz]Christian Louboutin Shoes[/url]?

    [url=http://www.louboutincanadasales.com/#aaw31k97]Christian Louboutin Sale[/url] hemu cbn bxrebu; cktmwd glym zkbj ar. jh hr ck ly usqctb gjgyxg cpww mhttc hwuhxi qf ritrkj mr fwyec fgzw?

    4719441526qypnr oo ofjmzp xxcoe dq mxln qgpclv ynegco tg zy qd uumrn zhqlgl ebqy jwlsj hphrd sbtk ycpsbe uucyz tqpbkn, [url=http://www.shoplouboutinuk.co.uk/#dvx78]Christian Louboutin Trainers[/url] psfsbj wvro osubq aihexc voyzan wzse fbiayt anfdfa lkup iz futj grbrfy yd otwdr qqag tzgla [url=http://www.buynorthfacecanada.com/#pvcc141329]North Face Sale[/url].

    [url=http://hkly688.com/product_disp.php?productid=1069]jthv0[/url]
    [url=http://iegeng.com/bb/viewtopic.php?f=27&t=6148&p=153990#p153990]1327[/url]
    [url=http://forextraderproforum.efxnow.com/viewtopic.php?f=4&t=149723]qh[/url]

     

Een reactie posten

<< Home