walsnieuws

dinsdag, september 30, 2008

Herfst.




Op deze herfstmiddag met zware regenbuien maak ik even tijd om mijn blog bij te werken. We zijn druk geweest de laatste tijd. Eerst was er het huwelijksfeest van onze nieuwe buurtjes. Naar goed Twents gebruik hebben we als "noabers" een boog geplaatst en versiering aangebracht en dat betekent 3x feest. Eerst het plaatsen van de boog, dan de bruiloft en vervolgens het weer afbreken van de boog.






Het weekend daarna hadden we de traditonele familiedag van Ria's familie. Erg gezellig, maar toch ook vreemd omdat alle zes broers van Ria inmiddels zijn overleden. Het is een kleine familie geworden. Afgelopen weekend een heerlijke herfstwandeling gemaakt met Ria's jongste zus en haar man en vervolgens heerlijk (glutenvrij) gegeten in Beuningen (ook wel Dinkelo genoemd, omdat "Van jonge leu en oale groond" hier is opgenomen)
Met mijn hart gaat het goed, maar de bloedverdunners geven een beetje problemen. Gisteren kreeg ik een klein scheerwondje aan mijn kin en het bloed was niet te stelpen. Naar de huisartsenpost geweest waar het wondje met twee hechtingen en lijm is dichtgemaakt. Ik durf me bijna niet meer te scheren. Helaas kan ik niet echt lang aan de computer werken omdat ik nog steeds last heb van mijn rechterschouder. De fysiotherapeut doet zijn best maar het gaat me niet snel genoeg. Zo nu wel weer genoeg geklaagd.